jaavääässt!

tjinixen! nu ligger man i sängen med datan i knät och en kurrande mage samtidigt som jag pratar skriver lite med min underbara vän Kim, som jag kommer sakna grovt jävla mycket ett tag fram över .. </3
men det vill jag inte ens tänka på så.. Idag har jag iallafall legat hemma till ungefär 5-6 kanske, eftersom papsi sjukänmälde mig så jag ksulle slippa springa runt i skolan och leka under dagen. *tack pappa!* och sen åkte jag till centrum och träffade några ett tag sen blev det kringlan HAH! var där i typ 20 min, sen blev det för läskigt (a) och sen åkte jag och träffa bella och nu ligger jag här. En lång historia i ett kort format.
God natt sötisar, nu ska jag lägga min tid på Kim innan jag ska lägga mig. Puss / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0