KALL TRÅKIG SÖNDAG

igår vill jag inte ens prata om, jag är pinsam.
så.. idag så väckte jag sandra runt halv10, alltid lika kul att peta på henne när hon verkligen vill sova (6)
eftersom hon inte var så glad på mig så började hon mobba mig för elaka saker, och då hoppade jag på henne och sen var cat fighten igång! haha, henne rum var städad när vi kom, och ni vill inte ens se hur det ser ut nu ..
och sen blev jag uttråkad eftersom jag vann matchen, (lätt) thih, så var det sminkning på gång, vi blev nog svergies snyggaste då alltså, kan lägga in en bild på sandra för haha jag va för snygg för att visas x) säger vi .
hahah, sen ringde vi runt lite och låtsades vara ungdomsmotagningen, vissa föräldrar blev hmm lite.. förvånade kanske, jätte roligt, eftersom några av dom vi lurade kommer stå som små fån klockan 10 imorn vid ungdomsmotagningen, lite kul faktiskt, stackarna (a)



yes, och sen så skulle sandra lämna av carros pojkvän (med carro dåra) vid tekniska högskolan och sen leta efter skor till lilla Caroline så jag trippade hemåt i genomskinliga strumpbyxor, knästrumpor och klackskor, inte najs ska ni veta! höll fan på att dö när jag skulle gå upp för backen vid min mamma, kom knappt upp alltså! haha undra hur det såg ut, alla springer runt i 2par byxor och tjocktrojor och hela kittet så kommer jag där som ett retard som fortfarande tror att det är sommar ^^ men nu ligger jag här under mitt varma täcke och ska sätta på en film och sen gå i ide, ha det bra, hej! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0