killar ..

hahah lite här tycker jag var lite smått roligt. Annie hade kopierat ett inlägg från grabbsen i mydick.musicblogg.se eftersom att hon tyckte att det var ett roligt inlägg, men innan deras text så stod det ''sorry guys, var bara tvungen att ta den''  Men mydick killarna blev grovt sura iallafall och skrev en massa inlägg om våran blogg. Kika in dom, det behöver dom! (6)

menmen, nog om dom. Idag så har jag.. hm, gjort nästan ingenting alls förutom att varit i skolan och sen hemma hos mig med cara en snabbis och sen öppet hus @ Tyresö gymnasium. Den skolan var typ en kopia av Kumla skola, min ''favorit'' skola fast lit större kanske. Thih, vi lyckades få syn på en av tyresös snyggaste killar också, det är ju en posetiv sak, visst (?) / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0