knasszz

aa, när man gör saker utan att tänka igenom det hela innan så gör man dumma saker ibland & efter det så kan man igentligen inte säga mer än förlåt, men jag förstår varför du reagerade som du gjorde. Jag skulle kunna säga förlåt 2511 gånger men jag tror att du skulle tröttnat på ordet förlåt efter ett tag där, men förlåt. Men nog om det här nu.

Hur har eran helg varit ? bra bra hoppas jag. min helg har varit rätt så najs, faktiskt. Men som vanligt så lyckas man vända på dygnet så det skriker om det, men därför är jag ganska glad över att jag får stanna hemma varje måndag och plugga istället. yäääs!

och jag måste bara berätta om Varins lilla olycka, haha han och Siri skulle dela på en vodka som Varin hade innanför jackan, lite så där halvt deskret medans han sitter och umgås med några och väntar på bättre tider. Men efter ett tag så stället han sig upp för att fixa till sina byxor (eller någonting åt det hållet) och KLIRR låter det mitt i tyresö centrum, eftersom att Varin hade glömt bort att han hade flaskan innanför jackan så ställde han sig med en väldig fart.. och ja, då gick det som det gick. höm stackarna! (6) thih,
nu ska jag göra lite oboy och kika på en film, god natt sötisar! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0