måndag

hej älskade vänner, en ny vecka har börjat och skolan -.- inte så kul... dagen har vart seg efter skolan träffade jag  julia, vi åkte in till stan hon skulle till tandläkaren och sedan kolla på jacka men den fanns inte i hennes storlek och så köpte jag lite nya underkläder sen träffar vi angelica på alléplan och sen drog jag  hem och nu sitter jag här, vi har vart ganska usla på att uppdatera bloggen men  iaf så har det hänt lite saker under lovet och igår beställde jag armani telefonen till mig själv som jag ska få till jul och då  kommer jag  ta bort mitt 3 abonemang och bara använda mitt comviq nummer bara så ni vet tihi. just nu vill jag  mest av allt ha ett litet sms från min sötnos adam som  jag  har vart taskig mot och vi tjafsa igår orkar inte gå in på detaljer men det växer alltid fram ett litet leende hos mig när jag får sms av han tihi:)
men nu orkar jag inte skriva så mycket mer får göra det lite senare, pussar och kramar/ viktoria


 här är telefonen som jag  ska få, visst den är söt?

Kommentarer
Postat av: annelie

men diss, skulle jag & tanten inte få vara med idag eller? :(

2008-11-03 @ 19:10:28
Postat av: annelie

men diss, skulle jag & tanten inte få vara med idag eller? :(

2008-11-03 @ 19:10:39
Postat av: annie

vilken tant :Oa

2008-11-03 @ 19:29:39
Postat av: Anonym

hahaha juuste fan måste skriva ett nytt inlägg

2008-11-03 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0