Not good.

Känner mig inte good just nu, har inte uppdaterat bloggen på jätte länge, har väll varit för upptagen med min egna. men ska nog ta lite paus med den o lägga ner allt skrivande i den här bloggen istället. Den blir ju trots allt mer upptaterad mer än va min blir trots att ajg skriver typ 4 inlägg per dag. men kanske för att de blir mer bara för att vi e flera op den här bloggen. och då får man ju mer läsare och de e ju trots allt meningen att folk ska läsa det man skrivit. Visst?

Lyssnar på Darin - breathing your love. erkänn den äger allt o alla! Mmmh va jag älskar den, precis som
Lady Gaga - pokerface. de äger lika mkt fan hihi , buuuuuuuus!

sen måste jag ju påminna alla om att Baseman fyller år på fredag! :) Shitface nu e reklamen slut Ciao / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0