skolan

sitter här i skolan igen , har precis  gjort klart min musik uppgift som skulle va inlämnad för en vecka sen och teknikrapporten som också skulle va inlämnad för en vecka sen. Men som tur e så är lärarna snälla mot mig så jag får lämna in dom idag. juste en annan sak som var jävligt bra i engelska jag låg på steg 18 men får hoppa över steg 18 och 19, och om jag gör steg 20 bra får jag hoppa upp till steg 25 och de är på vg nivå. så de känns väldigt bra då ligger jag sex steg över än va jag borde göra. så engelska ska lägga åt sidan ett tag sen. för att jobba mer med matte. för mina terminsmål i svenska e klart. så jag måste börja jobba mer med kurs, och måste redovisa steg 17 i matte, sen måste jag göra steg 18 & 19 sen e jag klar med matte också. men ja verkligen hatar SO. Så jag försöker få nån annan o göra mitt arbete för 150 kr. får se vem det blir då. Tror de blir bamse men då måste jag skriva om massa grejer. Och andra skulle säkert göra hela uppdraget för 150 kr. aja får se hur det blir. / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0