skoooj

yääs skoooj kan man säga att annies lilla komentar ''jag är nykterist'' är. Där fick man sig ett gott skratt! eftersom vi har pratat om vad som händer ihelgen under dagen (; thih, hela PPP ligan ska vara med, ganska kul eftersom att vikks har haft ett spratt här ett tag.. och tyckt att det har varit lite halv roligt att dissa oss, jeffla unge!
 
Och nu sitter jag i skolan på PH *personligt handledarsamtal som vi i våran knasiga skola har* och försöker leka bort tiden, men eftersom jag sitter helt ensam nu så är inte det så himla enkelt .. stackars mig! ''ängel''
längtar lite tills jag kommer hem till lill' piff och ska kika lite på bratz med henne och a-annie, och ladda min mobil lite, nu sitter jag ju utan mobil och utan iPod för den laddades ur nyss <//////3
Men nu är det min tur att kallprata lite om mitt skolarbete med min bitch/övervuna-fjortis lärare Therese!  WOOHO
L.O.V.E / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0