skulle du vilja ha samlag med en häst?

jag har så otroligt tråkigt ! så jag tittade igenom mina anteckningar på playahead.se och det var ju ett tag sen man gjorde liksom. Men då hittade jag iallafall den här låt texten som jag bara fick lust att lägga ut här eftersom jag verkligen tyckte att den sitter perfekt in nu när all kärlek bara dräller in nu när löven faller.

I can't find the words to explain,
Just how much you got me going insane.
When you speak to me sometimes you'll find,
I studder my words and say nevermind.
'Cause even when you just walk by,
I look around to seem occuppied.
'Cause i'm trying so hard to hide,
Yeah All of these feelings inside.

kärlek, kärlek, aj, aj, säger jag bara, sånt slutar nog aldrig bra alltså. Antligen så sårar du någon eller så blir du sårad. Nej usch, sånt är överflödigt i mina ögon. Visst att man kanske vill ha någon att mysa med men ett förhållade, det är så inte min grej *puss*

och nu medans vi ändå snackar om kärlek så kan jag ju berätta att jag sitter och tittar på insider där dom berättar om människor som har väldigt starka känslor för hästar, det är så patetiskt det går att bli. Våldtäcksmän är ju äckligt patetiska, gökar folk som inte vill. Men det här, det toppar nog listan ''folk som föddes utan hjärna'' alltså hallå? vem fan vill sätta på en häst?!

bitchblick / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0