Slaskigt väder

Jag hatar att gå upp på morgongen och jag hatar när folk ska vecka mig speciellt när mormor kommer in jag vill bara slå till henne för hon är så allmänt jobbig men nej så elak är jag då inte, hon är trotts allt för gullig.
Igår låg jag och kolla på tv hela kvällen först Grey's  sen nån film på 6an och den var så fuuul. det var en bil som typ åkte in i massa grejer och fick inte en enda repa störde mig på den filmen men väntade på att DIRTY SEXY MONEY skulle börja det är så bra mihi.
 Efter det somna jag som sov som en kung haha.
Idag ska vi tjejer till staden och kolla på lite kläder till helgen om det inte blir nått till vardags.
jag tror nog att jag hart fått shopping feber har typ handlat grejer varje dag helt sick.
 ÅÅÅÅÅH nu när man kollar ut genem förstret så är det bara slask ute fu fan vad snuskigt.
jag vill inte förstöra min nya skor men jag  vill ändå ha på mig dom dår väll köra på conversen idag..
Men nu måste jag skynda mig till skolan,
Skriver mer sen
Puss och kram fuck you/vikks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0