söndagskväll

Hej sötnosar!
Bara så ni alla vet så har jag  riktigt tråkigt och blir lite mer glad på grund marcus jonasson som också  har tråkigt, så jag  och han har tråkigt tillsammans. en väldigt trevlig kille.
jag är iaf väldigt trött och  väntar på att mammsen mormor och min syster ska komma hem, mormors plan är försenat så dom kommer om typ en timme eller nått, jag kommer säkert vara så  trött att jag  kommer hinna gå och  lägga mig innan dom är hemma och klockan är bara 10 över 8, illa. Imorn har jag hemstudiedag och resten av vace.väldigt skönt sova ut lite.

Kvällens låt: looptroop - feel so good
 Nu  orkar jag  inte skriva mer
Massor med kramar / Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0