Trött som alltid vid den här tiden på vardagar

Ååh varför sover jag inte för ? Det blir alltid såhär fandå! Blir lack. kommer bli så trött i morgon o somna som jag alltid gör i skolan och då får jag ingeting gjort! får väll köpa nån energi dricka när jag ändå ska fylla på mitt comviq kontant i morgon bitti! nej de här funkar itne känner jag! men måste bara skriva ett inlägg, Imorgon ska vi göra vårat Filmmanus / Bildmanus och synoppsisen va de nu är för något fattar nada, Efter skolan måste jag sitta kvar en timme för att jag måste ha Ph, Efter de o jag hinner ska jag in till stan en stund o kika runt lite. Sen ska jag vara med Fredrik. Och efter de måste jag pallra mig till gymmet med annie, man vill ju hålla sig i form! (inte för att jag lyckas men man måste försöka!)

Men nu måste jag bara sova Good night and sweet dreams!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0