trött

jag kommer snart kunna Madagaskar och shrek helt utan till för det är dom enda filmerna min lillebror martin på snart år tittar på, och han tittar på film hela tiden .. kan ni förstå hur trött jag är på dom filmerna eller ? nästan lika mycket som på mina föräldras tjat, och det är nästan oslagbart! haha
och snart så ska mina föräldrar på möte med den kända rödtotten, så tror inte att dom kommer vara mindre tjatiga när dom kommer hem igen så jag har redan flörtat med pappa och bett honom skriva ut 3 steg i matte till mig, så jag kan plugga lite, eller lite och lite jag måste plugga så det skriker om det, ska fan redovisa dom 3 stegen imorn och det är mer än vad jag har redovisat på hela terminen ;$ fyfan va jag är dålig .. haha, nästa termin måste jag kämpa lite mer om jag ska komma in på ett gymnasium, blää jag vill inte börja i gymnasium! fyfan för det.



Men nu är shrek slut så nu är det min tur att titta på TV tycker jag nog! skriver lite senare, massor av pussar / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0