kunskapsskolan suger!

haha ja du  emla tredjegången gillt det verkar som att du har det lite tråkigt på kvällarna? och alltid din oboy jag  ska ta den där j*vla oboyen och slänga den när jag  komemr hem till dig! det är en varning mihi. men iallafall idag är det mångad en hel vecka framför oss och jävlans massa inlämmningar i skolan gaaah, får typ ryck på den där skit skolan. jag måste fan börja plugga har redan värmt upp med mjukis kläder och ben&jerrys glassen mums! den här dagen har gått ganska fort med tanke på att vi har så kul i skolan och inte gör ett smack och man har hört väldigt mycket CS snack, det blig nog lan för cara och annie igen?? haha ni kommer bli feta och beroende av det där spelet haha. bella och cara har redan bestämt vad de ska köpa till varann i julklapp jo CS acc haha neeeeerdar ! dom tar hela spel grejen as seriöst tihi. nej för nu  måste jag  fortsätta plugga, skriver mer kyssar/ viktoria 
        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, bärbara 2man lanet?

Töntar, kom hit så ska ni få se på vad ett riktigt lan innebär.

2008-11-19 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0