Vace

Trevlig dag på stan vare iaf. gick runt o kolla på kläder o allting. Fast de enda jag fick med mig hem var två par örhängen :) dom va iaf söta tkr jag. trevligt att de va just PPP som va med varandra idag också! de va jätte länge sen, och i morrn är PPP igång igen! The weekend is soon here! Woho! känns som de va jätte länge sen jag va ute med PPP så de kommer bli heeelt gaaalet!

I morgon ska vi nog in till stan igen efterskolan och köpa lite grejer, såg en jätte fin We/SC pennkjol, som jag vill ha, sen måste jag köpa lite linnen och lite smycken o lite annat. funderar också på att gå till en nagel manikyr som kan fixa fransk manikyr, tycker att de är så jävla snyggt! och snyggast blir det ju när ett proffs gör det!. Efter stan ska vi till Tyresö o hämta *pip* sen ska vi dra hem till nån av oss brudar o börja föra lite. Sen blire nog fest någonstans.
På lördag ska vi nog till djurgårn och festa lite med gamla vänner. Lite kul faktiskt men samtidigt läskigt ju va över ett år sen jag träffade dom sist. Men vi får se hur de blir med det, kanske hittar nånting annat också. Eller helt enkelt bara tar det chill. Man vet ju aldrig.
Puss / C

Kommentarer
Postat av: robban

garaget!!

2008-11-20 @ 22:35:52
URL: http://makrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0