wensday

Idag kära vänner blev  vi klara med den där filmen, så skööönt!
eller inte riktigt klara vi ska bara klippa ihop den och sedan ska den vara inne på måndag.
roller:
Vikks: galen toffs kvinna
Cara turk städare
Annie arab städare
Emla stureplansslickare (Stefano)
Issa stureplansslickare (Günter)


nu sitter jag vid datan och tråkar för det mesta. men en viss sebastian söder är så gullig och underhåller mig.
han är som min andra hava, vi är som B1 & B2 vad skulle jag göra utan han hmmmm?
så jobbit att ens tänka på saken för jag  skulle inte ens klara mig utan han.
tack att du finns fjööörtis, haha
jaja lägger ut lite bilder från idag, seeeee ya biatches
love/ vikkis


  


Kommentarer
Postat av: robban

haha !!

2008-11-26 @ 16:59:35
URL: http://makrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0