chill

I skolan idag körde vi på planering av film som vi ska göra på bilden, och gissa vem jag ska vara? Den mobbade såklart de tyckte alla va en självklarhet sjyst bruds :) ! nae men efter skoldagen drog jag o emla hem till mig o chilla. Dom andra brudarna skulle till stan, och göra en hemlis men grejer kommer ju fram på denna blogg såg jag i inlägget nedanför inte lika hemligt längre hihi, efter dom varit där så drog sig issa hem till mig vi hyrde film, sen skulle hon gå så kom emelie i stället som tur va så fick kolla på film med henne iställe. så just nu ligger jag i sängen med Tvn på och funtar på om jag ska spela lite haha, helt galen de är askul med playstation ju haha! juste jag har ju gjort om mitt rum också :) målat om till rosa väggar med en playboy kaninoch playboy täcke och ett riktigt snygg sminkbord också :) triiiivs i mitt rum nu förtiden asså, förutom att dee redan blivit stökigt tyvär. jag som tänkte precis när allting var klart nu ska jag inte stöka ner o sätta tbx kläder jag provar på morgonen o int evill ha på mig men så blev de inte nu ligger allting i lite småhögar hit och dit ! nej nu orkar jag inte skriva mer puss! / C JUSE I MORRN FYLLER AJG ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0