goodmorning sunshine!

hej alla söta, en nyvaken viktoria seg som en apa och dags att börja svara på alla sms som man har fått under natten, igår partajade vi lite knasade sig lite men det blev bra till slut, fick samtal av min sötnos annie, det är klart att pappa ska betala din biljett och så får du  bo  kvar i  lyxsviten,  ja vad kan händ idag då  ska ringa brudarna lite senare, alltid jag  som ska vakna tidigt när man har lov -.-
men nu ska jag  iaf gå och ta min morgoncigg
skriver mer sen , love/  v

vikks mysiga morgon


Kommentarer
Postat av: annie

tack hjärtat, klarar inte en natt till på soffan !!

2008-10-30 @ 13:27:37
Postat av: vikks

det är lungt, love ya sis

2008-10-30 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0