helg

hej alla söta lördag idag och det betyder att man ska supa skallen as sig, gårdagen var lite  upp och ner. först skulle vi på fest i hökarängen me det blev inte av så drog vidare och träffa några senare under kvällen kom brudens päron hem så vi skulle till söder men det sket sig också så vi drog till tyresö c och mötte några issa cara och annie skulle träffa issas blivande pojkvän antar jag :) sen lämna jag emla helt ensam i centrum det kom jag  bara på imorse, igullmars träffa jag  nicke mackan och gulljohan och dom höll mig sällskap till trollbäcken där jag skulle av.
men idag ska kvällen bli så mkt bättre tycker jag har precis kommit ut ur duschen och om ca 1 timme och 20 min ska jag träffa girlsen och vi ska börja kröka, puss och kram fuck you / viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0