Hungrig blatte

Tjo brysher,
har precis kommit hem till svullcara, hade inge käk i kylen så jag passa på att dra hit. galet nice. Shit gårkvällen blev helt fuckt up. Blev jagad av aina i tre timmar för att jag skulle sälja den där goosen som ja baxa för någon dag sen. Asso helt knaz. Aja, jackan är inte mitt problem längre, fick den såld till sisst. Tack Marin för hjälpen även fast du är helt seg i hela huvet. Jag tror aina tog han om jag ska vara ärlig. Aja, skiter i den där idijuten. Annie ringde mig i går asså. Haha, garvade gåsen ur mig när hon fråga om hon kunde låna cash av mig. Haha, lever på socialen bruden. Lär dig en läxa och istället för att köpa alla dina fjoll grejer baxa i stället brorsan!!!

/ Blatteberg till döden, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0