lördag

nu är jag  riktigt seg och min älskade vän isabell ska komma till mig snart sen ska vi till stan för jag  ska ta modell bild. känner mig riktigt seg sen igår ikväll vi firade cara det var kul tills det kom några oinbjudna människor som alltid ska komma på våra fester och förstöra, blir så trött på er, så patetiskt! jag tyckte att det var ltie kul hur jag och emla och per tog oss hem eller emla följde bara med till rotvik. bussen skulle gå om ca 40 minuter så vi bestämmde oss för att knata men tror inte du att på trintorp finns det 2 vägar som bussen kan ta och det är klart att vi tar den andra där bussen inte åker,  så bestämde vi oss för att gå till tyresö kyrka och det är en riktigt bra bit att gå men som tur så liftade vi och i bilen satt våra andra vänner och dom slöppte av alla oss vid rotvik då stannar emla och resten av b rudarna där och jag och  per går vidare mot petterboda och då kommer våran älskade vän tim molander :D och plockar upp oss på moppen så åker vi hem till challe, tim går och och så fick jag  och per låna challes moppe jag  kör hem till mig och per drog till sig, sen när jag kommer hem så ringer adam thudén mig så pratade vi i ca 30 minuter sen åt jag lite för jag  var riktigt hungrig, sen somna jag och mitt i natten händer det värsta jag fick världens jävla sendrag i vaden jag börja nästan skrika så ont det gjorde, men  nu  måste fixa mig lite skriver mer sen hur dagen har vart, love/ v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0