new shoes

Äntligen nya skor orkar inte gå runt i mina fula pjuxx längre , äntligen kirrat en par nya svarta stövlar från skopunkten, Problemet e bara att de känns som att mina fötter har krympt kan ju knappt ha stl 36 längre ! måste ha stl 35 men de finns ju knappt, bara på barnavdelningen där de e typ limegröna stövlar lixom. sånna vill jag inte riktigt gå runt med i vinter nejnej! haha! sendan traskade jag och mamma vidare till Stadium skulle kolla på PEAK jackorna, men mamma tyckte tydligen att den va för dyr. Så jag traskade vidare där inne, men jag hittade faktiskt en rätt så söt kofta också tkr jag ! inne på stadium helt otroligt trodde de ba fanns sportkläder o vinterkläder och sånt därnt där men jag hittade faktiskt en kofta. stolt över mig själv hihi

Här har ni några bilder på de jag köpte / puss c

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0