sugit lov för mig hittils

haha jo inlägget innan stämmer inte rikgit bara annie med sina överdrifter, dream om hun (: jag har iaf vart ganska dålig på att uppdatera bloggen men  nu kommer det lite om vad som har hänt på höstlovet hittils. fredagen var skit tråkig och lördagen blev lite skojsig drog på nattgibb men majskorn och några till kom hem vid 9 halv 10 på morgonen och sen bråkade jag  med så kallade ''lilleskutt'' blev vänner mot slutet av kvällen typ. sen är det alltid dom där telefonsamtalen mitt i natten eller när jag  ligger och sover som jag  hatar som mest så stängde jag av den och vakna typ 8 imorse:O inte kul... jag ska nog ta och ringa mina babes om ett litet tag för jag tror att dom ligger och sover vid den här tiden, skriver mer sen löve / v

Kommentarer
Postat av: Annie

så du visste inte att jag har ett 9 miles palats?:O

2008-10-27 @ 13:16:29
Postat av: vikks

haha nej vet bara att du drömmer om ett :)

2008-10-27 @ 14:14:01
Postat av: Anonym

vem är lilleskutt då? har människan något namn?:)

2008-10-27 @ 14:46:10
Postat av: vikks

om han har men nu är det så att det är lite secret,;)

2008-10-28 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0