fast i utlandet!

hur i helvette ska jag  ta mig hem från NY? pappa har spärrat mitt kreditkort för att kronofogden är efter oss, kommer få flytta från lyxsviten till en sunkig lägenhet på Broadway om inte jag  kommer så bo ute eftersom att jag redan har hittat en vän som gärna delar soffa med mig för att jag  är så söt. men jag  måste börja tänka på hur ska jag ska få ihop lite pengar för att komma hem? mc donalds kanske har ett jobb för en pantad skalle som mig? nu vart jag sugen på den där kebaben som jag smaka på igår, ska nog ta och ringa vickan för du vet hennes fasra är stenrik och hon ställer alltid upp för mig *ler* så dom kan säkert betala en biljett åt mig så kan jag  bjuda vickan på en kebab när jag kommer hem, hon blir säkert glad. men nu måste jag  packa ihop mina saker och gå och vila brevid min sötnos pö/a
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

äckliga unge

2008-10-29 @ 19:42:29
Postat av: Anonym

Fy fan...va äcklig du är bortskämda unge...du är en äcklig kannibal...som jag avskyr...vill aldrig se dig igen...

2008-10-29 @ 19:56:43
Postat av: Anonym

är det ingen som förstår att dom driver lite? 0ofta någon skulle flytta ut på gatan :O

2008-10-30 @ 12:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0