en ovanlig tisdag!

jag isabell och emla fick sluta lite tidigare pga mitt besök hos *hemlig* sedan var vi väl i centum ett tag till tills jag bestämde mig för att åka in till stan och köpa en present till min mammi 1000 kr på nk blev det. jag och hon kollade runt lite och min mor fick beslutsångest om en ny plånbok, tyckte att hon kunde få den lite tidigare när vi väl var på nk och hon tappa hakan när hon såg summan, för ni vet jag  brukar vara ganska snål  men nu kände jag  att det var dagt att ge till baka istället för att ta hela tiden! nu är jag  hur trött som hellst ska nog gå och vila lite och i natt komer min syster hem som har vart i  linköping. skiver mer sen puss n' later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0