Hej jag lever i en rosa värld och ger er krafter att bli lika kända som mig..

Ska man skratta eller gråta? Fattar inte vad bruden håller på med seriöst. Hennes inlägg om "Rosa på läpparna är faktiskt inte fjortis" eller "Sen när blev det här fjortis? Jag är inte fjortis? Jag började med rosa läppar?!" Tjejen väx upp!

♥ Nobody is perfect, but I'm real damn close
♥ Jag skriver så jäkla bra, ni älskar mitt sett att agera!
♥ Jag ger er så fina tips, och ni tar så klart efter. Vem vill inte vara som mig?
♥ Jag ger er kraften att vilja bli lika känd som mig!
♥ Jag är en förebild för vissa, jag är stark, modig, envis, snygg & självklart blondin!
♥ Jag visar er vilken färg som är bäst, ROSA!
♥ Jag ger er ett liv, att läsa min blogg!



Kommentarer
Postat av: Varona

Fyfan, vad hon är hemsk använder linnen som klänning

2009-06-26 @ 10:46:54
URL: http://farbodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0