måndag

Kom till skolan runt 11-halv tolv för jag och Issa käkade lite i centrum och träffa Vinne osv. När vi kom till skolan körde vi en omgång på neger o president. Jo vem blir president jo de är klart att JAG blir det! nej skoja bara. Efter skolan så hade jag och Isabelle PH så vi satt kvar med våran handledare och snacka om kristendom, judendom osv. Fast igentligen så blev de mest annat prat om andra grejer t.ex balen och när vi e lediga osv.

Efter skolan så åkte vi in till stan först och främst driver vi med folket som stor i stånden ni vet på hötorget som säljer jordgubbar, ALLA sålde ju för fan jordgubbarna 2 paket för 30, efter lite drivande så drog vi till donken o käka liet sen så kikade runt på lite kläder o sådär träffade också Paulina där (paow) en gammalvän.. och så dessie dårå.... så Bella och Issa stod o snackade med dom ett tag medans jag igentligen bara ville komma iväg till tyresö så jag kunde köpa mina skor,  tillslut åkte vi till tyresö fikade först på B&J sen gick vi iväg o köpte skorna. köpte lite andra saker också. Kanske tar kort på det i morgon om jag har ork dårå. Som jag inte brukar ha.

Efter centrum så åkte jag och Bella hem till mig chilla lite läste lite bloggar sen drog vi ut o hoppa studsmatta för igentligen skulle vi dra ut o springa men om man nhoppar i 20 min så e det som att blablabla nåtning kommer inte ihåg va de va.. sen in käka middag o sen film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0