nöff

säger grisen, jag la precis på av ett samtal från izabelle min vän. Det började bli lite för lång tråkigt så jag sa ''nu vill jag inte prata längre, puss'' så nu vet ni det. KALASBRA!!

idag har jag iallafall varit i skolan, vi hade som sagt NP i matte, det gick bra (jag är bra) höhö, sen hade jag, cara och robin såkallat svenska pass med Henrik, men som vanligt blir det mer snack om saker man igentligen inte ska prata med lärare om, men som vi alltid har så hade vi kul.
Efter skolan så hänger vi FETT i centrum, för vi skulle möta sarah men det gjorde vi inte.. *suck* istället gick vi upp till isabell uppe på myggan och fixade oss lite, vi skulle på match i trollbäcken. När vi kom till trollis så var det lite mer folk där än vad vi hade tänkt oss så vi sätter oss lite längre bort, blyga som vi är. Men efter ett tag gick vi fram till befolkningen. Dom som spelade matchen verkade inte tycka om mig, för dom sköt en boll på mig.. 'ledsen min' hihi, våra vänner förlorade med 1-0 tror jag.. så det blev inget firande utan jag och viktoria gick hem till Den blåa friggan och umgicks lite med Linus och Daniel, och nu är jag hemma. Nu vet ni vad jag har haft för mig idag, skojj va ? kramis / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0