onsdag

sådärja, nu är jag klar att springa iväg till skolan. Idag var jag super snabb ju ? höhö.. så nu blir det bara mys i soffan med ögonen klistrade mot tvn som visar MTV tills pappa blir klar och kan skjutsa mig till skolan

än så länge så vet jag inte vad som händer idag, anniebunniehoney vill till the big city, (uteserveringen öppnar idag) men vi får se om min far tillåter mig att vandra ut eftersom att jag inte lyssnade på honom igår.. hmm, annars ska jag väl bara gå i skolan och sen hem, urs va tråkigt det låter, när det är så här pass fint väder vill man absolut inte sitta inne, blööö / emlalala


 2 dagar kvar, sen är det ...(dundundun) LOOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0