tja

har jag uppdaterat dåligt ? nä, inte jag. jag är bäst. höhö, igår var vi iallafall som vanligt i en liten frigga ute på raksta, trevligt som vanligt men tycker nog att mickis och klabbe dissade oss lite för tiidigt (?) inte ok. nej. Men där satt vi tills klockan slog 01.02 och då tyckte jag att det var dags att gå. izabelle trallade i en klackis i storlek 39 och en 38, så det tog ju sin stund.. tror nog att vi missade bussen om den inte bara var väääldigt fösenad, så vi bestämde oss för att promenera lite mer i det fina regnvädret tills bussen kom och vi var tvu´gna att jogga lite så att bussen stannade och plockade upp oss *smile* lite senare så kliver några vänner på bussen, och då hade jag bara lust att gömma mig under sätet så som jag såg ut :$

(jag vet massa skvaller, nöff)

hihi, och jag fick se saras tato igår, super fin hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0