v

hej  där, lill vikks här, jag orkar typ inte skriva i bloggen längre för att jag  knappt har någon ork till att göra saker och ting. måste göra några tester på internet för aatt få mitt jävla moppelörkort , gaah sug jag pallar inte göra dem varför kan jag  inte få det bara!? jaja skitsamma. idag tisdag ska åka och hämta isabell för hon vill inte ta bussen. och jag  vill köpa ettt par sandaler idag det är typ ingen utav mina vänner som tycker om sånna men det struntar jag i, no grupptryck här inte jag ska ha dem, punkt slut. ja och sen har jag  jätte mycket panik men balen och en outfitt till valborg?
till balen har jag  hittat ett par sjukt snygga d&g skor som jag ska ha klänningen vet jag inte måste hitta tyg det är en sak som är säker. får väl åka in till stan idag efter skolan eller nått men nu ska jag  fixa migg puss n' later. ge tips på vart man kan hitta sjukt snygga klänningar som typ ingen annan har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0