vad är problemet?

Har varit på bio ikväll med underbara vännerna Bella, Cara och Issa. Trevligt, trevligt! Såg filmen dumpad eller vad den nu hette. Filmen sög helt klart men någonting jag blev jävligt störd på var att tjejen i filmen fick rå damp för hennes kille rökte? Vad är grejen liksom? Samma sak som i ett satc avsnitt jag såg här om dagen? Ska man bli dumpad för att man röker, nej nu världen. Ser ingenting negativt i det hela förutom lukten och risken i att få sjukdomar och dö i förtid. Men ska man verkligen ge upp ens kärlek för detta. Riktigt onödig text men jag var tvungen att skriva av mig.

helt ok


Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir äcklad av sånna som röker, kan det vara det?

2009-04-06 @ 09:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0