vänner

hej du! hm, har precis ätit middag så nu är jag knas mätt, jag lyckas alltid äta för mycket (kanske är därför jag ser ut som jag gör, hih) jaja, idag så har jag inte gjort så mycket. Först var vi i skolan, duktiga som vi är, nöff´& efter att vi hade slutat så drog jag cara annie och izza upp till EH i tyresö centrum och fikade lite, ganska mysigt men ändå inte. haha, efter det åkte jag och izza till rotvik och gick ut med hennes hund tillsammans med lina som vi mötte upp vid busesn, ja det var väl det. Jag säger ju att jag lever ett intresant liv! K00l fisk! / emla


Kommentarer
Postat av: Lauren

Det är så sjukt att ni tycker att ni är "coola" för att ni inte pluggar. Det gör er bara ännu mer pantade..

2009-04-22 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0