vikkan är en vikks

Jag har länge undrat vad min vän Vikks gör på kvällarna. Mina vänner umgås tillsammans i flock på kvällarna. Oftast brukar dom lata sig hemma hos Cara eller vara ute på hanjackt. Jag själv är en sån som skiljer sig från flocken. Jag är en " jag gör vad jag känner för dagen" tjej. Vikkan är aldrig med i flocken. Hon är knappt med under helgerna då hon tar ca 5 timmar på sig att välja en outfit. Hon kommer ut när vi andra är på efterfesten. Vad ska man säga? Vikkan är en Vikkan. Jag trodde hon var en sån tjej som satt hemma på vardagarna. Typ måla naglarna, plugga eller valde kläder och smink hon ska bära i skolan under veckan. Men icke.

Westlund ´ säger (21:56):

ska du vara med och spela cs med mig och vikkan ?

annie säger (21:56):

nu?

Westlund ´ säger (21:57):

pcw om en halvtimme


busted lill v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0