02.30

Hejhopp, nu sitter jag och Izabelle i min säng. Idag har vi inte gjort så mycket, bara legat hemma hos mig och kikat på Tv typ. FUCK OFF ATT MICHEL DOG I PB ! Då skvätte vi lite tårar ,, Sen vart det flumm så va träffade Mikko, Sandin och Viktor en snabbis.

Juste, jag har dödat 2 trollsländor idag. Ganska läskigt, men dom hade in VIP i mitt sovrum och dom var inte ens inbjudna hit, så slängde ut dom med rumpan först tillochmed.

Imorgon så ska jag träffa Mikkos pappa som jag träffade på Match.com, ska bli väldigt trevligt ! Puss / Emlis

Lite bilder ifrån ikväll, enjoy !




Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=21832



spara poäng till en dixie väska!:)

bra hemsida, fick hem en parfym!

2009-08-11 @ 03:01:09
Postat av: anji

va fan emla :P

haha!!

2009-08-11 @ 08:59:36
Postat av: Josefine Lundqvist

Hahah, jag hoppas inte du menar min bror Mikko :P

2009-08-12 @ 12:11:11
URL: http://jlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0