06.01

Japp sådär ja ! Nu har jag lagt in lite låtar på min brors iPod så jag har någonting att lyssna på (eftersom varken han eller pappa använde den så hamnade den hos mig, det var ju någon jäkel som snodde min *arg gubbe*) Det blev inte så många låtar men var tvungen att vara olaglig och ladda ner och greja så det tog ju sin stund och nu har klockan redan hunnit bli 6 på morgonen liksom ? Dags för mig att somna kanske ? Fast nu är jag så trött att jag inte ens är trött .. Haha, låter helt fel, men ni fattar va ? Eller alla som gick i kunskap förstår mig iallafall för det är ju bara dom som är smarta ,, höm, nja.  

Tänkte precis skriva *Här får ni lite bilder ifrån kvällen, men jag tror inte det va. Haha, eller vad tycker mina vänner ? Kanske ska lägga ut ''se seriös ut!''-bilderna ? Aa fast nä, men nu ska jag nog gå och lägga mig. Låter det som en bra plan kanske ? EFTERSOM MIN MAMMA KOMMER HEM IDAG SÅ MÅSTE JAG JU KOMMA UPP ITID KOM JAG PÅ *o-gubbe'' !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0