baaaazzzziiii

hjhejhehejeejjeehejhejhejh, nu är jag hemma hos ellebazi atp' ba! Henne ska jag vara med ikväll (om jag vill, jag bestämmer) hihi, sista utekvällen innan skoldax så ikväll ska vi allt ha kul !

och om ni undrar så står izza bara i en tröja *porr* eller ?

och juste, när min mor skulle skjutsa mig så råkade hon äka på en sten, så halva bilden var i luften ?! smidigt mamsi.. undra om dom har fått ner den (?) Och medans vi står där som små fån så kommer snyggaste killen och frågar om vi behöver hjälp, och där står jag och tappar hakan med en gråtandes martin i famnen .. (höhö)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka gymnasium ska ni gå i?

2009-08-18 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0