breakfeast

Vakna precis, Satte på alarm så att jag skulle gå upp tidigt så jag kan somna ikväll eftersom att skolan börjar i morgon.. Sorgligt! vårat tjejgäng kommer splittras helt till olika skolor, hoppas vi fortsätter umgås!

Igår så var vi hos molle, Men ett par st det var väldigt trevligt tycker jag, Vi satt mest där och bara chilla ute på altanen sen gick vi in och satte på mtv och satt där ett tag. Dom skulle lixom til skolan idag och vi drog där i från vid typ 4. BRA!

Idag ska jag in till stan runt 5 tiden och möta upp Mamma för vi ska shoppa lite. Det är så mkt jag behöver, Men de blir rätt dyrt om man skulle köpa allt. Får väll ta lite itaget. Men jag måste verkligen ha en klocka har hittat en skit snygg som va på rea förut ochsen blev den inte de och nu e de de igen! Måste ha den innan jag begår saamma misstag igen. JUSTE Mina mackor i brödrosten shiat. TJarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0