Darin Zanyar

Vem tycker inte om Darin ? ojoj, jag ska få se honom ikväll * jätte glad * Hihi. Ska åka in med dom gamla vanliga flickorna, alltid lika mysigt! Vi får se hur länge jag stannar vid fjortisfyllda kungsträgården, för det enda jag vill göra där är att se min babe, punkt slut om den saken.

Igår så var det Fredag, en väldigt tråkig sådan för min och Izabelles del. Först så mötte jag henne och hennes kusin samt en av hennes vänner. Då stod vi och hängde as coolt utanför Pressbyrån. Efter ett tag så gick vi och mötte Wettes mor och sen åkte jag och Izabelle hem och åt chips och tittade på film tills klockan blev halv 7 ? En riktigt onödig dag om man frågar mig !

Men nu ska pappa åka och handla en sallad till mig medans jag ska duscha, puss på er / Emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0