fredag!

Hej vänner! Förlåt för dplig uppdatering från min sida har haft fullt upp hela dagarna känns det som. I onsdags va jag och älskling på bio, såg den där "Sommaren med Göran" ganska rolig men inte mer. Igår åkte jag in till stan träffade Paulina sen åkte jag och Vikkan till Cara där hela Vace satt ute på Caras altan, lovely. Efter det sussade ja hemma hos min boy.

Idag ska Cara ha middag hemma hos sig så vi tjejer ska dit och grilla (?) Sen får vi se vad som händer efter det. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej annie, jag undrar två saker: har du fixat tänderna (tandställning, blekt osv.?) och vart fick du tag på din balklänning? skulle vara jättekul med svar!!

2009-08-07 @ 17:28:17
Postat av: cara

snygging

2009-08-24 @ 01:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0