Ge mig en vinterdrog ge mig sommarsnö

Jag känner verkligen hur bloggtorkan smygit sig. Skriv gärna en komentar till detta inlägg med lite inspiration och vad ni är sugna på att läsa, tack!

Läste precis Malin Westens blogg. En riktigt bra blogg faktiskt. Hon skrev iaf ett inlägg om vintern och jesus så taggad jag blev. Jag älskar verkligen vintern. Inte den slaskiga delen men tänk er att få vakna upp med ett vitt Sthlm igen. Nästan som att man blir unge på nytt. Värmen från jackan, de mörka kvällarna, pälsen, pepparkakor, chailatten åååh kan det inte bara bli december snart? Vädret den här veckan har ju bara vart jobbigt och varmt och nu idag regnar det?
I love Svensk sommar, not.


Kommentarer
Postat av: OneNation

Så jääävla sant, vintern är vackraste årstiden!



Längtar också enormt mycket.

2009-08-26 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0