gölligöll

Hej bloggen! Igår så var jag issa & Bella på bio. De var riktigt mys, Vi såg på L.A Giggalo.. Den rekomenderas faktiskt! Lite mkt sex kanske. Men de gillar jag! Hah skoja, sen så va de ett helskummt slut. Helt plötsligt de e ju en komedi de ska va ett lyckligt slut! Inte den dumma får tjejen. Den snälla ska få tjejen:) Visst eller snälla och snälla, menar den snygga!

Idag iaf så gick jag upp vid 2 tiden och drog till bella och käka en god frukost. Sen drog jag och issa hit igen. (Jag och bella bor nästan grannar) Sen drog vi oss mot kanelgränd. Men Pontus och Ping va så jävla sega för dom skulle äta innan. Så vi åkte till centrum och tog ut pengar och gick till vitlöksgränd och mötte dom sen gick vi till kanelgränd och tog bussen hem issa hem till sig, jag hem till mig, Och bella hem till sig. Bella ska bara vara hemma ikväll typ, Hoppas issa får gå ut då :) (Om man själv orkar dårå haha) Jag ska äta gott ikväll woho! Fläskfile med goda potatisar och beranneise sås eller hur i helvete de stavas. Aja nu ska jag gå puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0