hos cara

Hejhejhejhej! Idag hade vi bara en lektion (samhällskunskap) så vi slutade klockan 11, skööönt ! Idag var ju också första dagen för 2orna och 3orna, och jag träffade nästan alla jag inte ville träffa *stackars mig* haha, jaja.

Efter skolan så åkte vi till centrum och åt lunch. Jag och cara delade på en nathcotallrik (ingen aning om hur det stavas) men strunt samma ! Sen efter ett tag så kom saknde martina och mötte upp oss. Hon var också hungrig så Cara fick stanna med henne medans hon åt och jag och issa gick upp till issa och hämtade hennes nycklar innan vi åkte hem till Cara. Och nu är vi här. Fast jag funderar på att åka hem och sova, för jag är förjävla trött alltså .. Och idag är det ju Paradise hotel klockan 12 så då måste jag vara vaken !

Puss! / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0