(i)

Nu har jag nördat klart mig känner jag. Så nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar tills middagen. Tror det skulle bli korvstrånganoff (har absolut ingen aning om hur det stavas) mums, hoppas verkligen att dom har köpt hem ketchup. Aja efter middagen så ska jag och mamma till Haninge centrum och FLIPPA SÖNDER, hihi skoja. Eller vi ska dit, men vi ska nog vara rätt lugna (a) Sen ska jag hem och packa mina saker, ´sen där efter så ska jag hem till Izabelle i Rotvik. En timmes bussresa *kul* Det är bara att sätta iPoden på laddning redan nu.

och bara helt random så .. man tjänar absolut ingenting på att vara falsk och elak, tänk på det dumsnutar Ü

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS PÅ ER ! / EMLIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0