Idag

Eftersom de blev lite sent igår, Och de typ brann. Men ingen trodde på mig. Att de lukta brännt och allt. så jag sprang runt i huset och till andra huset och kolla, alla sa bara gå o lägg dig blöööööö.. Så jag tänkte äh alla får väll brinnna upp då. sen gick jag o la mig. Sen lite senare kommer Mamma&Pappa in o sa de brann visst. Vilken tur att du sa för annars kunde de hänt mkt mer. Grrr.... Tänk om dom skulle trott mig från första början :) Fan va ägda dom blev! Annars så vakna jag runt 3 tiden idag gick upp och käka mina knäckebrödsmackor och sedan såg jag hur min hund typ låg död ute i solen jag tyckte synd om henne så jag och min syster gick ner till sjön med henne så hon kunde ta sig ett dopp då blev hon genast mkt piggare! Hon e så gullig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0