Igår

Igår så skrev jag ju att vi var ute på Raksta, hemma hos Stefan. Och att några andra skulle komma och hämta oss. Det var Mikko, Sandin och Hansson, mobbade men snälla människor. Haha, dom skjutsade oss till Alléplan, eller rättaresagt till Kinaresturangen lite längre ner. Lill' v bor ju där så vi försökte få ner henne, men hon var för seg på att svara så vi gick upp till bussen och åkte hem istället. När vi kom hem så satte vi oss i vardagsrummet (inte vanligt) och tittade på 2½ film tills vi somnade.

Izza fick väcka mig idag igen, men jaa.. Jag tycker om att sova, det är väl inge fel på det ? hoho. Men nu är Izabelle inte här längre, hon skulle iväg och köpe en mobil med sin far.

Det här blir ett för långt inlägg, så jag säger hejdå nu! Hejdå / Emlis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0