jeppjupp

Jag börjar bli lite pömsig nu. Men eftersom min mage är sugen på en nattmacka så kommer jag inte kunna somna innan jag har tagit en macka .. Jobbigt läge, eftersom jag inte orkar gå och göra någon macka.

Men nog om min mage tha ''knubbsäl'' (hihi). Idag så somnade jag ett tag innan middagen eftersom det inte blev så mycket sömn igår natt. När jag vaknar så får jag ett par Peak.jeans av mamsen, och sen är det middag. Efter middagen så åker min bror och köper hårfärg till mig tillsammans med Erik (snälla som dom är)

Mitt hår blev näst intill svart, men det är coolt. Men vill icke se ut som en emo för sånna äter man ju tydligen (enligt mig) haha, ibland kan man göra bort sig själv.


Men nu får det nog bli en macka iallafall, skriver nog ett godnatt inlägg lite senare *smile* / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0