Känner mig bättre

Svullnaden i halsen har gått ner så tänkte att de skulle va kul och ringa till girlsen och höra vad som har hänt medans ja vart borta!

Ringde först Emla. Hon berättade att hon hade köpt skor och att Frida Flakstad har för stora fötter! (håller med!, sry Frida) Hon berättade även att hon stod och sminkade sig bara för att (?)
Sen blev hon tråkig och ville inte prata mer med mig så ringde Vikkan för att kolla hur det gick/går(?) med Dennis men hennes telefon va avstängd så hon kanske har jätte kuk? *kul
Ringde iaf Paulina, hon sa bara snabbt "gumman ja ringer upp dig snart" så rolig va ja liksom..
Cara, Issa och Bella är på bio så dom kan man inte nå heller.
Så ja ringde ja min boyfriend men han vill inte heller prata med mig.. Han är upptagen med sin poker eller film kan jag tippa på.

åh va kul det är att kunna komma tillbaka till verkligheten när man legat i koma i fyra dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0