lalala

Nu så har jag pillat med min iPod ett bra tag. Satt och la in 51 låtar var för sig eftersom jag lägger in låtar på min iPod ifrån anapod explorer. Men det programet verkade inte vilja vara på min sida, för när jag hade lagt in alla låtar så var dom dom enda jag kuna lyssna på (eller ja, jag kunde lyssna på mina gamla låtar i ca ..2 sek, snällt (?)) Så jag var tvungen att skicka alla låtar till min stora data och sen lägga in dom där.

Nu ska jag bara ladda ner Inna-love och lägga in den också, sen är det time for bed! Ska hinna med halv8 bussen imorgon, önska mig lycka till! Natti / emla



haha, adda våra peawz !


Kommentarer
Postat av: Anonym

laddar du fortf ner?

2009-08-31 @ 23:06:54
Postat av: tillbom

haha fjortis issa ska självklart ha skrivit sitt namn 2 ggr haha

2009-08-31 @ 23:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0