Min dag!

Haha tipspromenad på skolan var det i morse. Riktigt tråkigt men vi fann ju Sebbe W (Emelies bror) Så vi tog alla svar av honom för han har ju gått i den skolan i typ 2 år så han borde ju veta. Förutom dom frågorna som han inte visste dom gissade vi bara på. Men värst av allt va de ju första skoldagen då vi käkar i skolan och vet ni vad de blir? Jo FISK med SPENAT blev det. Asså första skoldagen? Vad händer med världen?
Men efter lunch så blev de rätt roligt ändå vi blev uppdelade i grupper och gjorde filmer. Vi gjorde Rödluvan, Jag va rödluvan issa var mormorn som rökte på, Ping va ''vargen'' igentligen alkisen som va full och rökte på, Och sen va han mamma som sniffade. Emla var ''jägarn'' som vi bytte roll till rödluvans brorsha istället som slog ner alkisen efter att alkisen typ vet inte vad han gjorde med oss. han slängde iaf in oss på toan. Haha! Sen va de någon Josefin jordgubb som filmade allt.
Efter dorg jag och åt i c, med issa och emla. Sen nu e jag hemma vid 19.00 ska jag vara hos farmor för hon fyller 82 år. Sen ska jag träffa issa o dom så får vi se vad vi hittar på.


Frida och Emla i matsalen!

Issa i under lunch!

Vi tog en paus under vår filmning. hihi,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0